piątek, 24 stycznia 2014

Jak dbam o kondycję

Chciałabym dzisiaj napisać o tym, w jaki sposób dbam o kondycję i wygląd. Tak więc moja przygoda z dobrowolnym wysiłkiem fizycznym zaczęła się jakieś 6 lat temu od joggingu. Biegałam z koleżankami codziennie, bez względu na pogodę, w większości po miękkim podłożu.
Z czasem jednak nastąpiło znużenie i zaczęłam szukać innych sposobów na aktywne spędzanie czasu. No i padło na Mel B. Ćwiczyłam codziennie co najmniej 3 filmiki i widziałam super efekty. W tym czasie jadłam wszystko co chciałam, a efekty i tak były.
Rok temu zafascynowałam się Ewą Chodakowską i z nią ćwiczę po dziś dzień :) Moim ulubionym zestawem jest Turbo, ale ćwiczę też inne. Zdarza się, że ćwiczę 30 - 45 minut i później biegam około 60 min.
Dodatkowo staram się kontrolować jedzenie, jem to, co lubię, ale zamieniam niezdrowe składniki na te bardziej odżywcze i dietetyczne. Staram się unikać słodyczy, ale do końca nie umiem :) Nie słodzę za to kawy, herbaty, a oprócz tego piję tylko wodę (żadnych napojów). 
Ogólnie sport i zdrowe odżywianie, to mój styl życia :)

A Wy jakie macie sposoby na kondycję?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz