poniedziałek, 27 stycznia 2014

Wyzwanie z Ewą Chodakowską

Witam Was ponownie :)
Dziś chciałabym napisać coś o Wyzwaniu z Ewą Chodakowską. Kolejna akcja Ewki na fb, która przyciągnęła rzesze fanek, w tym mnie. Nie podążam ślepo za całym tym wyzwaniem, wybieram dla siebie elementy, które mnie pasują, ale tak, żeby osiągnąć efekt. 
Nie mam wiele co zrzucać z wagi, chodzi mi o zachowanie dobrej formy i sylwetki i o upragniony, pięknie wyrzeźbiony brzuch. Ciało Ewy to dla mnie ideał :)


Jako, że moja forma zimą troszkę spada, szczególnie w czasie sesji, kiedy nawet pół godziny jest dla mnie cenne, nie mam czasu na ćwiczenia i wybieram skrócone wersje, żeby się nie przemęczyć :)
Od kilku dni ćwiczę kilka 6-minutowych filmików + rozgrzewka i rozciąganie, a ostatnio to, co Ewa wrzuciła na swój fanpage (ja dodatkowo powtórzyłam dwie ostatnie serie):


A jak to wygląda u Was? Podjęłyście ćwiczenia razem z Ewą?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz